Producenci
Promocje
SKARPETKI MŁODZIEŻOWE AŻUROWE Roz. 35-38
SKARPETKI MŁODZIEŻOWE AŻUROWE Roz. 35-38
11,40 zł 8,55 zł
szt.
STOPKI DAMSKIE PAPUGA NIEBIESKIE
STOPKI DAMSKIE PAPUGA NIEBIESKIE
9,90 zł 7,42 zł
STOPKI DAMSKIE AŻUROWE NIEBIESKIE
STOPKI DAMSKIE AŻUROWE NIEBIESKIE
9,90 zł 7,42 zł
STOPKI MĘSKIE KOSMOS
STOPKI MĘSKIE KOSMOS
10,90 zł 8,17 zł
STOPKI MĘSKIE PIWA
STOPKI MĘSKIE PIWA
10,90 zł 8,17 zł
STOPKI DAMSKIE OWOCE
STOPKI DAMSKIE OWOCE
9,90 zł 7,42 zł
STOPKI MĘSKIE GRILL
STOPKI MĘSKIE GRILL
10,90 zł 8,17 zł
STOPKI DAMSKIE KOALA NA DRZEWIE
STOPKI DAMSKIE KOALA NA DRZEWIE
9,90 zł 7,42 zł
STOPKI DAMSKIE AŻUROWE ZIELONE
STOPKI DAMSKIE AŻUROWE ZIELONE
9,90 zł 7,42 zł
STOPKI DAMSKIE HIPPIE BUS
STOPKI DAMSKIE HIPPIE BUS
9,90 zł 7,42 zł

Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Chcesz zwrócić towar?

Oczywiście masz taką możliwość. Korzystając z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od daty otrzymania przesyłki. 

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (FORMULARZ ZWROTU) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami (towar bez śladów użytkowania, z metkami): 

  • KREBO Sp. z o.o.
    Gromadzka 101
    30-719 Kraków

    Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.

WAŻNE! Pamiętaj aby w formularzu zwrotu podać numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone środki. Nie zapomnij także o podpisaniu formularza. 

Formularz zwrotu jest standardowo dołączony do paczki razem z paragonem/fakturą, możesz go także pobrać na naszej stronie (Załącznik nr 1 do  Regulaminu).

Zwrot płatności może zostać zrealizowany przez Sklep do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.

REKLAMACJE TOWARU

Jak złożyć reklamację? 
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami 

Skontaktuj się niezwłocznie z naszym Biurem Obsługi Klienta przed odesłaniem towaru, wysyłając zdjęcia i opis wady na krebo.krakow@gmail.com z dopiskiem "Reklamacja - sklep internetowy". 

2. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Formularz ten możesz pobrać tutaj.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/ faktury.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
KREBO Sp. z o.o.
Gromadzka 101
30-719 Kraków

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

Jeżeli towar ma wady, przysługują Ci następujące roszczenia:

  • złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (zwrot) lub obniżenie ceny towaru, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie
  • żądanie wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcie wady.

Nie ma możliwości odstąpienia od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

WAŻNE! Jeżeli przesyłka została uszkodzona w czasie transportu, prosimy o sporządzenie w obecności kuriera protokołu szkody i przesłanie go do nas zdjęciem/skanem na adres krebo.krakow@gmail.com .

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl