ZWROT TOWARU
Chcesz zwrócić towar?
Oczywiście masz taką możliwość. Korzystając z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od daty otrzymania przesyłki.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (FORMULARZ ZWROTU) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami (towar bez śladów użytkowania, z metkami):
-
KREBO Sp. z o.o.
Gromadzka 101
30-719 KrakówDo paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.
WAŻNE! Pamiętaj aby w formularzu zwrotu podać numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone środki. Nie zapomnij także o podpisaniu formularza.
Formularz zwrotu jest standardowo dołączony do paczki razem z paragonem/fakturą, możesz go także pobrać na naszej stronie (Załącznik nr 1 do Regulaminu).
Zwrot płatności może zostać zrealizowany przez Sklep do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.
REKLAMACJE TOWARU
Jak złożyć reklamację?
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się niezwłocznie z naszym Biurem Obsługi Klienta przed odesłaniem towaru, wysyłając zdjęcia i opis wady na krebo.krakow@gmail.com z dopiskiem "Reklamacja - sklep internetowy".
2. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Formularz ten możesz pobrać tutaj.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/ faktury.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
KREBO Sp. z o.o.
Gromadzka 101
30-719 Kraków
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.
Jeżeli towar ma wady, przysługują Ci następujące roszczenia:
- złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (zwrot) lub obniżenie ceny towaru, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie
- żądanie wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcie wady.
Nie ma możliwości odstąpienia od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
WAŻNE! Jeżeli przesyłka została uszkodzona w czasie transportu, prosimy o sporządzenie w obecności kuriera protokołu szkody i przesłanie go do nas zdjęciem/skanem na adres krebo.krakow@gmail.com .
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje