Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Chcesz zwrócić towar?

Oczywiście masz taką możliwość. Korzystając z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od daty otrzymania przesyłki. 

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (FORMULARZ ZWROTU) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami (towar bez śladów użytkowania, z metkami): 

  • KREBO Sp. z o.o.
    Gromadzka 101
    30-719 Kraków

    Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.

WAŻNE! Pamiętaj aby w formularzu zwrotu podać numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone środki. Nie zapomnij także o podpisaniu formularza. 

Formularz zwrotu jest standardowo dołączony do paczki razem z paragonem/fakturą, możesz go także pobrać na naszej stronie (Załącznik nr 1 do  Regulaminu).

Zwrot płatności może zostać zrealizowany przez Sklep do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.

REKLAMACJE TOWARU

Jak złożyć reklamację? 
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami 

Skontaktuj się niezwłocznie z naszym Biurem Obsługi Klienta przed odesłaniem towaru, wysyłając zdjęcia i opis wady na krebo.krakow@gmail.com z dopiskiem "Reklamacja - sklep internetowy". 

2. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Formularz ten możesz pobrać tutaj.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/ faktury.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
KREBO Sp. z o.o.
Gromadzka 101
30-719 Kraków

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

Jeżeli towar ma wady, przysługują Ci następujące roszczenia:

  • złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (zwrot) lub obniżenie ceny towaru, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie
  • żądanie wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcie wady.

Nie ma możliwości odstąpienia od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

WAŻNE! Jeżeli przesyłka została uszkodzona w czasie transportu, prosimy o sporządzenie w obecności kuriera protokołu szkody i przesłanie go do nas zdjęciem/skanem na adres krebo.krakow@gmail.com .

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl